Vinden

Nieuwe website voor consumenten

Hebt u spijt van een aankoop? Hebt u een online bestelling niet ontvangen, stelt u misbruik vast of zoekt u een bemiddelingsdienst om een geschil met een onderneming op te lossen? Misschien vindt u de oplossing via de website ConsumerConnect, die de FOD Economie onlangs online zette.

Die is opgebouwd rond vier thema’s: informatie vinden, misbruik melden, een vraag stellen of bemiddeling aanvragen. Die laatste is niet altijd gratis. Voor bepaalde bemiddelingsdiensten moet u betalen, zoals de Geschillencommissie Reizen, de Verzoeningscommissie Bouw of de Geschillencommissie Verbruikers: Textielverzorgers (CACET).
Lees meer

 

Terug
Partner Content
Partner Content
Infotheek
Gids en checklist voor de geïnformeerde bouwer

Gids en checklist voor de geïnformeerde bouwer

 

Stand van zaken Belgische overheidsfinanciën

Stand van zaken Belgische overheidsfinanciën
 

Belgische markt voor online platformen

Belgische markt voor online platformen: Evaluatie van de mededinging en het regelgevend kader
 

Wetstraat
Douane en accijnzen met betrekking tot sancties

Wet tot wijziging van de algemene wet inzake douane en accijnzen van 18 juli 1977 met betrekking tot sancties en houdende diverse bepalingen - BS 3 mei, p. 49.159

Herstelbaarheid en levensduur van goederen

Wet ter bevordering van de herstelbaarheid en de levensduur van goederen - BS 2 mei, p. 48.922

Wijziging sport/cultuurcheques en koopkrachtpremies

Wet tot wijziging van diverse bepalingen betreffende de sport/cultuurcheques en de koopkrachtpremies - BS 19 april, p. 44.384