Alle antwoorden op onderstaande vragen rond het Trends Top gebruikersprofiel komen uit een marktonderzoek bij 1.359 respondenten.
- De respondenten zijn in volgende sectoren actief:
Media en communicatie |
5,30% |
Industrie |
11,92% |
Transport, logistiek, auto |
7,14% |
Bouw |
13,91% |
Financieel |
5,52% |
HRM, interim |
2,65% |
ICT, telecom |
7,28% |
Farma, gezondheid |
2,21% |
Chemie |
2,28% |
Voeding |
4,05% |
Groot- en kleinhandel |
11,92% |
Overige dienstverlening |
24,28% |
- Hun personeelsbestand ziet er als volgt uit:
1-5 |
29,87% |
6-10 |
15,67% |
11-20 |
13,10% |
21-50 |
16,56% |
+50 |
23,11% |
- Ze bekleden volgende functies:
Directie |
55,92% |
Boekhouding/financiën |
8,68% |
Marketing/communicatie |
8,68% |
Sales |
9,42% |
Administratie |
6,11% |
Aankoop |
1,91% |
HR |
1,69 |
IT |
0,59% |
Andere |
4,86% |
- 84% van de Belgische directieleden kent Trends Top als informatiebron.
- In 78% van de grote bedrijven wordt Trends Top door meerdere personen gebruikt.
- Trends Top krijgt een beduidend hogere kwaliteitsscore dan andere spelers op de markt.
- 38% kent zelfs een grote onderscheiding toe.
- 88% van de gebruikers vindt Trends Top een performant werkinstrument.
- 3 op 4 gebruikers vinden dankzij Trends Top effectief wat ze zoeken.
- Meer dan 90% van de Trends Top gebruikers ervaren de Quicksearch als een nuttige zoekmotor.
- Bezoekers vinden zowel rechtstreeks als onrechtstreeks hun weg naar trendstop.be.
- De onrechtstreekse bezoekers komen vooral via zoekmachines als Google omdat Trends Top omwille van de relevantie een bijzonder goede positie heeft in de organische zoekresultaten (*). Via zoekmachines komt men snel in een sectorklassement of rechtstreeks op een bedrijfsfiche terecht. Op die manier profiteert u als adverteerder mee van de SEO-inspanningen die Trends Top doet.